Outlander: Kniha shrnutí a recenze modelu Outlander Diana Gabaldon

Čtenář Recenze

Napište vlastní recenzi

Návyková
Outlander (také pod názvem Cross Stitch) je první kniha v Outlander série Amerického autora Diana Gabaldon. Claire Beauchamp Randall, bývalá armádní sestra, je na dovolené ve Skotsku se svým manželem Frankem, historik. Píše se rok 1946 a spojují Frankovo pátrání po dalších informacích o jeho předcích s možností znovu se spojit po šesti letech války. Jonathan „Black Jack“ Randall byl zřejmě aktivní v této oblasti, zpět v osmnáctém století.
návštěva Stojící Kameny na craigh na Dun zhatí, když Claire náhle ocitá na okraji bitva mezi anglickou posádkou a Highlanders. Je zřejmé, že to již není 1946. A zatímco velitel posádky vypadá jako Frank, a tvrdí, že je Jonathan Randall, jeho chování ji brzy vděčí za její záchranu Highlanderem. Její ošetřovatelské dovednosti ji přivádějí do úzkého kontaktu se zraněným skotským psancem, Jamie Fraser.
Navzdory chtěl zoufale dostat zpátky na Franka v roce 1946, po čtyřech měsících, Claire je ohromen být ženatý s Jamie, lovili Randall a žijí v primitivních podmínkách osmnáctého století. Ještě překvapivější je, že si uvědomuje, že je šťastná. Ale je rok 1743 a Claire ví, že dramatické události Cullodenu nejsou daleko.
Gabaldon dává čtenáři příběh, který je součástí romantiky, části dobrodružství, části Historické a části sci-fi. Podaří se jí patří Highland Gathering, spousta bojů a bitev, mučení, bičování, vězení, svatba, porod, setkání, channel crossing, velmi román vězení uniknout, opium, poháněných duševní léčení, witch trial, trochu sexu a možná i dotek magie. I přes 800 stránek, které obsahují velké množství informací o Skotské Vysočiny v osmnáctém století, postavy a děj jsou tak přesvědčivé, že tato stránka-turner, který bude mít čtenáře, kteří hledají druhý díl v sérii, Vážka v Jantaru. Návykový. Jennifer P

Vše, co By Kniha měla Být
miluju historické beletrie v jeho nejlepší, když mě učí historie, aniž by se zdálo na okamžik učit a jen se zdálo bavit. Jak báječná je tato kniha v tomto ohledu! Existuje milostný příběh, který je tak silný, že způsobí, že se Claire vzdá celého svého života pro Jamieho, a zažívají spoustu trýznivých dobrodružství. Mezitím, učím se vše o Skotské historie, a těším se na další knihy v této sérii – dozvědět se více mocné lásky mezi Claire a Jamie a dozvědět se více o Skotské historie.
autor zjevně provedl neuvěřitelný výzkum a zároveň má vynikající pochopení lidských emocí. I když příběh není „realistický“, to je to, co jsem si přál, byl realistický (s nebo bez cestování v čase). Chci tam být a znát Claire a Jamieho a jejich širší rodinu a přátele.
a Konečně, jak jsem poslouchal jako zvukové knihy, chci chválit Davina Porter vyprávění – díky ní vím, jak slova jsou vyslovována, a její Skotský přízvuk je tak okouzlující a pochopitelné, že přidá další vrstvu, aby pocit, že tam s postavami. Velmi doporučuji tuto knihu pro každého, kdo se zajímá o historickou fikci (okořeněnou romantikou ,která se mi obvykle nelíbí, takže to musí být docela dobré)a skotskou historii obecně. Vicky V. (Torrance, CA)

Nemůžu uvěřit, že mi to až dosud chybělo
v této knize se toho děje tolik, jak popisuje obálka. Má něco pro každého s historií, romantika, timetravel atd. Líbilo se mi, že hlavní postavy musely dělat velmi vážná rozhodnutí, která ovlivňují životy sebe i ostatních kolem nich. Hlavní ženská postava se také dokáže postarat o sebe za různých okolností. Všechny tyto situace by vytvořily skvělé diskuse pro Knižní kluby. Kelly h. (Martinsville, IN)

fantastické dobrodružství!
Páni! Outlander je dobrodružství, romantika, a historický fikční román V jednom. Gabaldonův výzkum je úžasný! Nikdy bych nebyl tak šťastný, kdybych se dozvěděl o Skotsku 18. století, ale řekl Gabaldon, je to podmanivé. Na 600 stranách je to příliš dlouhé a zapojené do knižního klubu, ve kterém jsem, ale myslím, že by to mohli řešit seriózní Knižní kluby. Nedokončujte tuto knihu, aniž byste měli na nočním stolku další ze série! Steve B. (Spring, TX)

Podmanivé Kronika
Když jsem viděl, že Outlander se skládala z 850 stránek malým písmem, pochyboval jsem o tom, že autor mohl držet můj zájem po tak dlouhé období. Páni, mýlil jsem se. Tempo bylo svižné a obsah se vstřebával. Nerad jsem to odložil.
děj představuje řadu morálních a etických dilemat pro hrdinu a zejména hrdinku. Dokáže ospravedlnit své činy a získává podporu od přátel a duchovenstva. Abych shrnul morálku tohoto příběhu, řekl bych… Láska (nebo chtíč?) dobývá všechny! Shelby L. (Hamden, CT)

Vynikající čtení
Když jsem dostal Outlander jsem si byla jistá, nikdy bych se do ní dostat, protože cestování v čase je moje věc, ani dlouhé historické romány. Mýlil jsem se někdy. Není moc co dodat, že nebylo řečeno v jiných recenzích, ale ignorujte naysayers mezi nimi a přečtěte si to. Láska, chtíč, násilí, historie, válka, religion..it je to všechno tam a tak dobře napsané, je těžké dát dolů.

…35 více čtenářů recenze